zondag 13 januari 2013

Mokken met een boodschap

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik gek op statements en teksten in zwart & wit.

Dus toen ik via www.inspiratie-interieur.nl voor Serieus Request kon bieden op deze mooie witte mokken met mooie teksten kon ik het niet laten, deze wilde ik hebben en ze staan nu mooi te zijn in de keuken. In het zicht want ze zijn te leuk om in een kastje op te bergen.

Ze zijn gemaakt door Bianca Michels-Van Westerhuis. Dus als je ook zulke leuke mokken met teksten wil kun je met haar contact opnemen, ze maakt ze in opdracht en wil je een andere tekst dan is dat ook mogelijk.

Bianca heeft ook een erg leuk blog: www.atmicasa.blogspot.com.





8 opmerkingen:

  1. Jeej, wat leuk dat de mokken een mooi plekje hebben gekregen en je er erg blij mee bent!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar staan ze dan!! Enorm leuk!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's van deze inspirerende mokken!!
    Je hebt een super leuk blog, en een volger erbij!
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn blijvertjes! Ik had ze ook al gespot op haar eigen blog.
    Geweldige binnenkijker op inspiratie voor je interieur!
    Stoere inrichting, ik heb genoten.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ps Ik heb je blog gedeeld op mijn FB pagina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! groot gelijk wie wil deze nou niet?

    BeantwoordenVerwijderen